Tragedie…

ironie….am aflat k sunt posesiva.

nu am impresia k as avea un asemenea dar insa ma resemnez si accept remarcile aduse la adresa mea.:)…oamenii…ce pot spune despre ei?nu prea mult…doar k unii dintre ei sunt ipocriti!..in fine…vroiam doar sa va impartasesc sentimentele care m-au adus la disperare…

~ de eternaltearsofsorrow pe ianuarie 9, 2008.

2 răspunsuri to “Tragedie…”

  1. Nu se merita sa suferi..yo iti dau perfecta dreptate..dar si in acelasi timp iti spun ca nu se merita….omul este cea mai josnica fiinta de pe pamant….:((((

    P.S.A fi puternic inseamna a incerca sa ierti pe cineva care nu merita iertare….

  2. Ce este dragostea adevarata?E credinta oarba, umilinta fara preget,supunere desavarsita,încredere şi daruire impotriva ta însuti,impotriva lumii întregi.Dragostea inseamnă sa iti dai inima si sufletul întreg celui care ti le va zdrobi.C.Dickens

    Stii…?Omu asta chiar are dreptate!Nu are rost sa suferi pt cineva care aparent tine la tine!Si eu am auzit povestea asa cu”Problema ta e ca esti posesiva,si cred ca ar cam fii momentul sa te schimbi!”hmmm….sa te schimbi?Pt c?In fond si la urma urmei cine te iubeste te accepta asa cum esti!Si asta inseamna ca nu te-ai oprit inca la cel ce te merita cu adevarat!Take care:*

Lasă un comentariu